    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Paypal przelew z KK do znajomego?
    Date: Wed, 27 Jun 2012 22:14:55 -0700 (PDT)

    On 27 Cze, 20:52, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > tak
    >
    > najlepiej wplacic na saldo przelewem i przelac bez prowizji
    > jako krewny/znajomy i np. splata dlugu

    Poszlo jako zakup dolarowy (jeszcze wczesniej, dodatkowo zmienilem
    domyslna walute konta na $, zeby po drodze nie wplataly sie zlotowki.

    Poniewaz wyliczajac oplate dla transakcji dolarowej, zamiast 80 gr.
    doliczyli 80 centow po prostu (nie przeliczajac), ogolny kurs przy
    kilkudziesieciu dolarach wyjdzie mi zapewne zblizony do takiego,
    jakbym przelal w zlotowkach na swoje konto i pozniej slal w $ po
    kursie paypal.