  • Data: 2007-03-07 18:39:43
    Temat: Re: PeKaO SA -dziadowski bank!;-(
    Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

    news:esmshn$hda$2@news.interia.pl...

    > to zamknij konto i nie płacz.

    Widac miałes nieodpartą konieczność (tak jak przy rozwolnieniu:-) napisania
    czegokolwiek, -nieważne, czy mądrze, czy głupio!..;-)

    Taką, pożal się Boże, "radę" można bowiem zastosować do WSZELKICH wypowiedzi
    krytycznych wobec banków, -zawsze mozna zamknąc konto!.
    A mimo to pisze sie je tu z wielu powodów, m. in. po to, aby dostarczyc
    szerszej publiczności informacje "'z pierwszej reki" i z realnej praktyki
    innym, byc może też potencjalnym klientom, a także do przemyslenia
    pracownikom danego banku..
    No, ale żeby na to wpaść to trzeba być w stanie choc chwile pomysleć;-)

    p47