    From: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PekaO i dyspozycja zamknięcia konta
    Date: Sat, 16 Oct 2004 20:02:48 +0200

    On Sat, 16 Oct 2004 19:12:22 +0200, jaQbek <a...@n...koncu.postu>
    wrote:

    >Sugerujesz, jakobym ja naruszył w którymś punkcie umowę z nimi? W którym ?

    Z ich twierdzeń wynika, że nie wypowiedziałeś prawidłowo umowy i
    doprowadziłeś do debetu.

    Załóżmy, że regulamin nie nakłada na nich obowiązku kontaktu z Tobą. W
    takim przypadku sprawa może wydawać się prosta: umowa jest,
    wypowiedzenia nie ma, umowa trwa, opłaty się należą. Jak przekonasz
    np. sąd czy arbitra, że było inaczej?

    Nawet jeśli Ci wierzymy, to nie znaczy, że sąd lub arbiter podzieli tę
    wiarę.

    Aha, jeszcze jedno: roszczenie o opłaty przedawnia się po chyba dwóch
    latach (sprawdź dokładnie), więc być może spłaty części kwoty, jakiej
    domaga się bank możesz odmówić.

    --
    Jarek Andrzejewski