  • Data: 2010-11-03 18:51:48
    Temat: Re: Pekao SA czy MBank?
    Od: Grzexs <g...@g...pXl> szukaj wiadomości tego autora

    > W mojej miejscowości jest Bank Spółdzielczy im. Stefczyka gdzie jednak
    > bankomat bez prowizji obsługuje jedynie karty BS i BGŻ.

    To znaczy, że mieszkasz w Bielsku Dużym!

    5 zł/m-c za konto to trochę jednak - jak dla mnie - za dużo, więc ten BS
    odpada.

    A swoją drogą - miałem kiedyś VE banku spółdzielczego i działała bez
    opłat w sieciach BPS, GBW i w bankomatach BGŻ, KB i jakiegoś bliżej
    nieznanego MR Banku, czyli zupełnie nieźle jak na darmowe konto z
    darmową kartą.
    --
    Grzexs