    From: "sas" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao wychodzi na prowadzenie
    Date: Fri, 07 Nov 2003 00:54:10 +0100

    >Witajcie,
    >
    >no i się doczekałem. Dostałem info, że za kilka dni będzie możliwy
    >dostęp przez WWW do mojego konta w Pekao SA. Tego mi brakowało. W
    >końcu Lukas idzie w odstawkę.
    >
    >Dla zrzęd marudzących, że Pekao ma niskie oprocentowanie:
    >oprocentowanie na ROR-ze może być i 0%. Nie od tego jest ROR....
    >Najważniejsza jest ogromna sieć placówek, bodajże największa sieć
    >bankomatów, sensowna karta, a nie jakaś VISA....
    >
    >Wiwat Pekao.

    Przeczytałem sobie dzisiaj cały ten watek z duzym zaciekawieniem i wiesz co
    Tristan, mam wrażenie, że Ty jesteś nie z tego świata. Byłem klientem PEKAO SA
    przez ładnych parę lat i tyle nerwów i zdrowia, co mi ten bank napsuł nie
    dałoby sie opisac nawet w niezłej książce. Czy Ty naprawdę nie widzisz, że
    PEKAO SA to przykład pierwszej i najbardziej nieudanej prywatyzacji banków w
    tym kraju? Czy Ty nie widzisz, że obecny właściciel, czyli włoski bank Uni
    Credito Italiano nastawił się tylko i wyłącznie na "wyduszenie ostatnich
    soków" z klientów po to by mieć tylko zysk na czubku własnego nosa? Cieszysz
    się jak małe dziecko czymś, co inne banki zaoferowały już daaaawno temu. PEKAO
    wprowadziło co prawda dostęp przez internet ale czegoś tak niedopracowanego i
    mało przejrzystego nie widziałem jeszcze jak żyję. Przeszedłem już przez kilka
    interfejsów internetowych na usługi bankowe i to co było tak długo oczekiwane
    prez klientów, to jedna wielka pomyłka. Ty chyba naprawdę zyjesz w epoce
    poloneza. Pozostań z nim i lepiej nie sprawdzaj innych ofert, bo przeżyjesz
    szok technologiczny! Zdrowia, cierpliwości, wytrwałości w byciu klientem PEKAO
    SA życzę! No i oczywiście POLONEZA! Pozdrawiam.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl