eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekaoSA- professional ;-)Re: PekaoSA- professional ;-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Czeslaw Bajer <c...@i...gov.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PekaoSA- professional ;-)
    Date: Mon, 06 Oct 2003 21:10:04 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <blsem6$qh0$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    References: <blgu4h$du2$1@news.lublin.pl> <3...@n...onet.pl>
    <blh3hi$n62$1@news.lublin.pl> <blh59e$n0s$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <blh5sn$r67$1@news.lublin.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179009134.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: SunSITE.icm.edu.pl 1065467399 27168 62.179.9.134 (6 Oct 2003 19:09:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Oct 2003 19:09:59 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <blh5sn$r67$1@news.lublin.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.4b) Gecko/20030507
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:262580
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Grzegorz Kasperek napisał:

    >>a mowilem, zeby czytac cale zdania
    >>moze wystarczylo przeczytac wszystkie literki na tej karcie
    >>przed oddaniem jej do pociecia :-P
    >>tak to jest z elektoratem samoobrony... :-(
    >
    >
    > sugerujesz, ze pani z banku nie musi umiec odrózniac kart ?
    > szkoda, ze nie wiedzialem tego wczesniej, robilbym wyplaty na karte z Makro
    >
    > PS
    > PekaoSA - to sa wszystkie litery na tej karcie
    >
    Też zlikwidowałem konto w Pekao SA. I też te same problemy. Proste
    pytanie: co stoi na przeszkodzie, by elektronicznie anulować ważność
    wszelkich kart bankomatowych, pełnomocnictw itp. wydanych przez bank?
    Czemu trzeba je przynosić i przecinać? Jedyna odpowiedź: bank sobie nie
    radzi. Trzeba pamiętać, kto jest klientem, a kto bierze pieniądze za
    jego obsługę. W XXI wieku w końcu fachowej obsługi należy oczekiwać.
    Czemu 2 miesiące po zamknięciu rachunku, a pół roku po anulowaniu zleceń
    stałych nadal przychodzą do mnie listy z informacją, że bank nie może
    opłacić mojej faktury TPSA? Czemu (o czym już pisałem) w pisemnej
    odpowiedzi bank stwierdza, że mimo anulowania zleceń stałych (w tym
    opłaty TPSA) bank przez co najmniej 2 miesiące będzie nadal opłacał
    faktury TPSA, o ile nadejdą?

    Pozdrawiam,

    Czesław Bajer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1