  • Data: 2010-10-01 13:07:52
    Temat: Re: Pewne 10%, w funduszach akcyjnych
    Od: SQLwiel <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-01 12:54, Jan Werbiński pisze:

    > Przecież puściłem oczko: ;-)

    OK, no to dalej z ";)"

    > Właśnie!
    > Wstydźcie się burżuazyjne hieny!
    > :-)

    Zara-zara...
    Jest pan A, który wydaje mniej, niż zarabia. Jest pan B, który nie ma
    oszczędności, ale miewa pomysły.
    Pan B mówi:
    - pożycz mi stówę, gwarantuję Ci moim domem, że za rok zarobisz 5%.
    (po czym otwiera sklep i ubezpiecza się od ryzyka w dział. gosp.)
    albo
    - pożycz mi stówę. Jak mi się poszczęści, to zarobisz 50%, a jak wtopię,
    to Ci nie oddam, bo z czego.
    Pan A rozważa i decyduje. Daje albo i nie daje. Jego wola.

    Czego ma się wstydzić pan B?

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.