  • Data: 2006-07-31 12:26:12
    Temat: Re: Pierwsza karta KK
    Od: "RobertS" <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z kart, które punktują dodatkowo - rozważ BPH Premium Club lub Motokartę
    > BP z Citi. Ta pierwsza jest wydawana za darmo i przy odpowiednich obrotach
    > nie ma opłat rocznych. Też ma zdjęcie i podgląd przez net (jak BZWBK) -
    > tyle że przelewy z karty nie są traktowane jako bezgotówkowe, ale jest
    > autoryzowana podpisem a nie PINem. Co do Motokarty - szczegółów nie znam.
    >
    > Michał M

    Motokarta bez PINu, mozna podejrzec przez net, przelewy bezgotowkowe na
    niektore
    typy rachunkow (media, czynsz itp.) bez oplat.

    Dodatkowo za kazde 5zl wydane (transakcje bezgotowkowe i przelewy) za pomoca
    karty otrzymujesz 1 puknt
    w programie Partner Club (BP). Otrzymalem te karte bez zaswiadczenia o
    zarobkach, koszt to 0 zl.
    Z platnych ubezpieczen mozna zrezygnowac.

    Tylko platnosc internetowa w USD zostala przeliczona na zlote po
    niekorzystnym kursie.

    Generalnie jestem zadowolony z tej karty chociaz wykorzystuje ja glownie do
    przelewow.

    pozdr.
    RobertS