eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPismo reklamacyje do Inteligo.Re: Pismo reklamacyje do Inteligo.
  • Data: 2007-07-19 05:19:53
    Temat: Re: Pismo reklamacyje do Inteligo.
    Od: "Slavekk " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    dooh <d...@w...pl> napisał(a):

    > Witam.
    > Jest taki oto problem. Bankomat PKO BP po włożeniu karty z PKO Inteligo
    > poprosił o PIN i po wybraniu kwoty 200 zł wypluł karte bez gotówki. Konto
    > zostało obciążone na te 200 zł. Człowiek z BOK inteligo kazął wypełnić
    > taki oto druk:
    >
    > http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/rekla
    macja_visa.pdf
    >
    > Z tym że wśród opcji do zaznaczania nie ma przypadku nie wydania pieniędzy
    > z bankomatu (lub jest jakoś pokrętnie zakamuflowany). Najbardziej pasuje
    > chyba pukt 1 ale mam wątpliwości. Czy ktos moze potwierdzić ?

    Zgaduję ze raczej "kwota dokonanej transakcji wynosi 0,00 a nie 200,00"
    W punkcie 1 bys sie wypieral ze byles przy bankomacie i naciskales
    klawisze...

    Slawek

    >
    > Drugie pytanie czy reklamację wyatarczy złożyć w Inteligo czy trzeba też
    > udac się do właściciela bankomatu ? Czy banki nie ustalą sobie tego mędzy
    > sobą ?
    >
    > Pozdrawiam i prosże o odpowiedź.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1