eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPlace z AllegroRe: Place z Allegro
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
    x01.iad01.newshosting.com!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!ne
    wshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Koteczek" <n...@s...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Place z Allegro
    Date: Mon, 22 Feb 2010 11:42:52 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <hltnor$q8f$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hlj2j7$h0a$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <s...@t...ceti.pl>
    NNTP-Posting-Host: enw50.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1266836059 26895 83.15.208.50 (22 Feb 2010
    10:54:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Feb 2010 10:54:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-EsetScannerBuild: 4637
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:519204
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > Miałem wczoraj dokładnie to samo - dwie transakcje zaakceptowane na
    > stronie platnosci.pl i po zakończeniu transakcji oraz przejściu do
    > allegro informacja "płatność anulowana". Potem druga próba - i
    > dokładnie to samo.
    >


    halo, znam ten system (od strony wdrazania i ogolnie dzialnia) dosc dobrze.
    Nigdy na stronie bramki do placenia kartami firmy payU (url platnosci.pl) nie
    ma informacji o statusie danej transakcji!

    Jest informacja ala: "transakcja przeprowadzona pomyslnie, wynik transakcji
    PRZEKAZANO DO SKLEPU". Jest to wprowadzajace w blad ale informacja doslownie
    mowi o tym ze "przemielili" twoja karte pomyslnie ale WYNIK tej transakcji
    pozna sklep i ten Ciebie powiadomi.

    Taki sam szajs ma polcard - wynik transakcji przekazuja do sklepu ale oni
    informuja ze pomyslnie "polaczyli sie z bankiem i przeprowadzili probe
    transakcji czy sama transakcje". Transakcja karta moze byc pozytywna lub
    odrzucona - nie obciazyli konta bo cos tam.

    Dzwonilem, prosilem (moi klienci tak samo sie dziwia jak Ty...) ale nic, jak
    bys rozmawial z fantykiem religijnym, wg nich jest dobrze. No i co z tego jak
    klienci do mnie dzwonia ze "transakcje przeprowadzono pomyslnie" i utorzsamiaja
    to z pozytywna oplata za usluge a ja im pozniej mailuje ze platnosc sie nie
    udala!!!

    Pewnie o to samo chodzi Tobie, nie jasny do konca komunikat robi problemy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1