  • Data: 2002-01-22 09:31:17
    Temat: Re: Platforma hardware/software w Inteligo
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Palka" <j...@k...KILLSPAM.com.pl> napisał w
    wiadomości news:3C4D1EB8.1080702@kamsoft.KILLSPAM.com.pl...
    > Z reklamy w GW można dowiedzieć się na czym stoi Inteligo.
    > Używają tam serwera Compaq ML530, Pentium III Xeon, a serwerem bazy danych
    jest
    > MS SQL Server.
    > Z tego co wiem, to taki sprzęt można polecać dla kilkudziesięciu
    użytkowników, a
    > z banku może korzystać jednocześnie tysiące.

    nie za bardzo rozumiem "kilkudziesięciu użytkowników"

    polecam wyniki testów na
    http://www.tpc.org/tpcc/results/tpcc_perf_results.as

    tam chyba platforma WinNT(2000) + MsSQLServer jest wiodącym rozwiązaniem
    i chyba jest tam testowane więcej użytkowników

    oczywiście mówię o rozwiązaniu, gdzie komputery pracują w klastrze
    (informacja dla zwolenników oracle)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski