  • Data: 2003-05-21 14:50:25
    Temat: Re: Platna Lucaslinia
    Od: "valet" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od niedawna mam ich kartę VISA Electron. W poniedziałek poszedłem sobie
    > do bankomatu BZWBK. Sprawdziłem sobie saldo i wypłaciłem kase. Moje
    > zdziwienie wieczorem było wielkie kiedy stwierdziłem, że sprawdzenie
    > salda w bankomacie kosztuje 0,5 zł.

    Hehe .... kiedy pierwszy raz korzystałem z VE LB wypłacając kaskę z
    bankomatu d. BZ też się nabrałem.
    Po włożeniu karty do ATM pojawiało się kilka opcji, min. "wprowadź PIN i
    zatwierdź <". Oczywiście po wstukaniu PIN-u karta została rozpoznana jako
    własna i zatwierdzanie PIN-u było zbędne. Sztuczka polegała na tym, że
    niewprawny użytkownik po wklepaniu PIN-u wyciągał raczkę aby go zatwierdzić
    (wcześniej zasugerowany odpowiednim komunikatem), a w międzyczasie pojawiała
    się dokładnie w tym samym miejscu opcja "sprawdzenie stanu konta".
    Najwidoczniej mieli trochę skarg, bo dość szybko to zmienili, ale co
    zarobili to ich :-)

    Pozdrawiam
    Piotrek