eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność poprzez dotpayRe: Płatność poprzez dotpay
  • Data: 2012-01-04 21:55:35
    Temat: Re: Płatność poprzez dotpay
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-01-04 11:02, Papkin pisze:
    > Dąbrowski wrote:
    >> Witam
    >> Za zakup w sklepie internetowym chciałem zapłacić kartą płatniczą
    >> prepaid. Strona transakcyjna sklepu skierowała mnie na stronę serwisu
    >> dotpay.pl. Wpisałem wszystkie dane karty i zatwierdziłem. Dostałem
    >> komunikat, że transakcja przebiegła prawidłowo i nastąpił powrót na
    >> stronę sklepu. Na tej stronie również pojawił się komunikat, że
    >
    > Uwaga, nie czujesz dobrze tego - jest tak: sklep>dotpay>polcard i tu
    > masz zajebisty, wykurwisty komunikat "transakcja ok, wynik przekazano do
    > sklepu" mniej wiecej o to chodzi. Masa klientow mysli ze jak ok to
    > znaczy ze karta obciazona i moga zamknac komputer, isc do parku a ich
    > zlecenie jest realizowane. Tak nie jest, wynik transakcji moze byc
    > negatywny.
    >
    > Kilka razy mailowalem do tego betonu z polcard (zauwaz ze to kolejny
    > posrednik!) by komunikat nie byl tak zjebany, niech napisza wyraznie ze
    > wynik transakcji poznaja w sklepie/dostana od sklepu. Nic sie przez lata
    > nie zmienia. Do tego ta ich paskudna strona z lat 90 (transakcyjna).
    >
    > Przepraszam za soczysta mowe ale o nich nie mozna lepiej (i o dotpay i o
    > polcard).
    >
    >> płatność została dokonana poprawnie. Tyle że sklep pieniędzy nie
    >> dostał. Sprawdziłem wydruk transakcji z dotpay i okazało się, że
    >
    > Czyli moglesc pasc ofiara tego nie do konca zrozumialego dla zwyklego
    > zjadacza chleba komunikatu. Nie jestes sam.
    >
    >> zrobiłem błąd w nazwisku (przestawiłem litery). Czyli to, że sklep
    >> pieniędzy nie dostał jest prawidłowe.
    >
    > Raczej to nie ma znaczenia, nie sadze by to weryfikowali zawsze/w ogole.
    >
    >> Ale mam pytanie, jaka jest w tej transakcji rola serwisu dotpay.pl?
    >> Serwis ten przecież potwierdził mi prawidłowość transakcji i taki jej
    >> wynik przekazał do sklepu. Czyżby to potwierdzenie zostało dokonane
    >
    > Jak potwierdzil, czy dotpay wyslal ci mail? Polcard czyli de facto
    > bramka do placenia kartami, nigdy nic nie potwierdza chyba ze jakis blad
    > typu zly numer karty.
    >
    >> bez żadnego sprawdzenia czy karta jest ważna? Kiedyś, gdy płaciłem
    >> przez Polcard i zrobiłem podobny błąd to dostałem komunikat, że
    >> transakcja została odrzucona. Dlaczego więc dotpay transakcję
    >> zatwierdził? Czy ten serwis działa prawidłowo?
    >
    > Raz jeszcze masz od nich mail ze transakcja wykonana?
    > Dotpay to lamerstwo. Raz dostalem SMS (jako "sklep") ze transakcja
    > wykonana (czyli OK) a w ich systemie i od nich maile twierdzily ze
    > transakcja odrzucona. Milame tez kilka innych anomalii w tym systemie,
    > olewka "technikow". W systemie bylo zle naliczone saldo moich utargow,
    > nie dalo sie wyplacic czesci pieniedzy itd.
    >
    > Na spokojnie sprawdz jakie masz dowody, strona polcardu nic nie mowi -
    > pamietajcie o tym.



    Heh - wszystko potwierdzam, co piszesz... ja tez mialem z nimi problemy
    tyle, ze byly to jeszcze transakcje z zagranicy - generalnie nie wiadomo
    o co chodzi i na jakim etapie jest transakcja!

    A jak oni tam zarzadzaja softem to juz parodia, kiedys mi sie trafil
    jakis sensowny technik no i rozmawialismy z 30 minut i on costam
    sprawdzal po swojej stronie, ja po swojej... poczym on stwierdzil..a na
    Pana koncie jest stara wersja skryptu - zaraz to zmienie - no i mialo
    byc dobrze- niby bylo ale nie do konca - aha chodzilo o platnosci SMS.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1