  • Data: 2008-12-14 15:26:39
    Temat: Re: Płatności kartami - AUSTRIA
    Od: "daro" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może zmieniałeś ostatnio numer telefonu, albo masz nieaktywny roaming?
    > Dzwoniłeś do swoich banków wyjaśnić?

    Nie dzwoniłem jeszcze bo to było wczoraj. Ja miałem problem z bankomatem, 2
    innych kolegów z płatnościami kartą. Wszystko jest aktywne tak jak ma być,
    nie płaczę nad tym tylko chciałem się dowiedziec czy ktos miał takie
    problemy. 2 lata temu byłem również w Austri i wtedy wypłata z bankomatu na
    te same karty odbyła się bez problemu. Teraz doszedłem do wniosku że jedak
    nic nie zastapi gotówki - jak na razie.
    --
    D.