    From: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PlusGSM GPRS + mBank WAP ? Jak ustawic żeby działało?
    Date: Sun, 14 Apr 2002 16:01:53 +0200

    > Nie ma szans oto informajca jaką dostałem z mBanku jak pytałem o GPRS
    >
    > "Szanowny Panie.
    > Na dzien dzisiejszy nie ma mozliwosci korzystania ze strony wap mBanku za
    > posrednictwem GPRS.
    >
    > Z powazaniem
    > Lukasz Kujawski
    > mBank"
    W takim razie odkryłem funkcjonalność o jakiej mBank nie ma pojęcia ;)) Bez
    najmniejszego problemu korzystam z duetu mBank Multibank za pośrednictwem
    GPRS. Telefon to Nokia 6310 a sieć Era. Niestety nie mam pojęcia jak to
    ustawić w Plusie i w Siemensie. Może na stronach Multibanku znajdziesz
    pomoc? Mają tam nowsze konfiguracje telefonów. Ja zauważyłem, że po
    wylogowaniu z mBanku mogę się bez problemu zalogować do Multibanku bez
    potrzeby zrywania sesji GPRS (w drugą stronę też działa). Moje próby z
    uruchomieniem dostępu na Ericssonie T65 zakończyły się niczym mimo, że ten
    model Ericssona obsługuje już WTLS.
    Życzę udanych prób
    Marcin