    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Po co brać kredyt jak się ma środki....?
    Date: Tue, 12 Jan 2016 17:51:52 +0100

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup
    >mam tak samo, wolę kupić na kredyt a gotówkę mieć dostępną (płynność
    >finansowa), poza tym obracając pieniędzmi jestem w stanie więcej
    >zarobić niż płacę za kredyt

    Z tym, ze w przypadku czlowieka na etacie, to to "obracanie" jest
    raczej mniejsze.

    Choc w w przypadku bankowca niekoniecznie - bedzie sobie obracal
    instrumentami finansowymi na wlasny rachunek.

    P.S. Ale siostry nie wyslal do banku, tylko jej pozyczyl 300 tys.
    No chyba, ze to po prostu dobra inwestycja, na odpowiedni
    procent :-)

    P.S. Ciekawostka - cztery nieruchomosci i zadnego samochodu. Zawsze
    sluzbowy ?

    J.