  • Data: 2003-09-02 08:10:12
    Temat: Re: Po co w zasadzie Visa Gold?
    Od: "Hokus-Pokus" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    { Sender = Rafal Urbanelis <u...@N...gazeta.pl>;
    DateTime = Wt 02 wrz 2003 09:01:01;
    Article = <news:bj1f7d$ic$1@inews.gazeta.pl> }

    > nie.
    >
    > tak jak napisalem: wystepuja problemy z akceptowaniem tej karty w
    > zwyklych sklepach.
    > na kazdym lotnisku, hotelu i wypozyczalni aut zaplacisz bez problemu.
    > w zwyklych sklepach na ulicy czesto bywa nieakceptowan

    Masz na myśli Polskę, czy resztę świata? Jeśli chodzi o Polskę to JEDYNYM
    centrum rozliczeniowym, które obsługuje DC jest PolCard (niestety).
    Pozostałe centra (CKC, WBK, City, eService) nie maja podpisanej umowy z DC.
    Wszystkie placówki obsługiwane przez PolCard maja obowiazek akceptować DC.

    --
    http://ag.bocznica.org/

    Pozdrawiam
    Hokus-Pokus