eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPo płatności kartą brak transakcji - przez ile kasę trzymać na ror?Re: Po płatności kartą brak transakcji - przez ile kasę trzymać na ror?
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Po płatności kartą brak transakcji - przez ile kasę trzymać na ror?
    Date: Fri, 09 Nov 2012 08:40:26 -0600

    [sas] wrote:

    > Czy możesz podać więcej szczegółów?
    > [sas]

    niewiele wiecej tych szczegolow jest.
    poszedlem to tesco, kupilem choinke, bombki, lampki, prezenty,
    zaplacilem kilkaset zlotych karta w kasie.
    I nigdy jej na wyciągu nie zobaczylem.

    Inne razy to ewidentnie wina systemu bialkowego.

    Wypozyczalem samochod. Zrobili blokade, blokada po dwoch tygodniach
    spadła, oddałem samochód, ale nigdy nie obciązyli karty.

    Nie bylo prądu, zostawilem facetowi nr karty na odwrocie paragonu, zeby
    sobie obciążył później, ale nigdy tego najwyrazniej nie zrobił. Knajpa.
    Darmowy obiad na 4 osoby :)

    Innym razem, podawalem nr karty przez telefon, towar przyszedl, ale
    karty nigdy nie obciązli. Kilkaset złotych.

    W tym samym sklepie czegos tam w zamowieniu nie bylo, wiec mieli mi na
    karte zwrocic roznice. Z racji tego, ze ktos matematyki nie skonczyl,
    oddali to co mieli zostawic dla siebie, a sobie zostawili tą malutką
    różnicę. Znowu kilkaset zl.