  • Data: 2013-07-06 09:37:42
    Temat: Re: Pocztowy i informacja o zmianach w TOiP
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 18:41:36 UTC+2 użytkownik Josh01 napisał:
    > Mam prośbę, czy ktoś ma link do pliku pdf zawierającego wyszczególnione same ZMIANY
    w TOiP obowiązujące od 1.09.2013. Do dzisiaj był taki plik na stronie pocztowego w
    informacji o wprowadzeniu zmian, ale teraz zwiesili tam całą TOiP.

    > J.

    Mam papierowy.

    najwazniejsza zmiana wg mnie, jest to, ze wprowadzaja od wrzesnie oplate za konta bez
    karty - 5 zl miesiecznie.

    Czyli nie oplaca sie korzysatc jako z wplatomatu.