  • Data: 2012-05-20 09:32:47
    Temat: Re: Podwyżka w mBanku - od 120 do 511%
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje> szukaj wiadomości tego autora

    In article <jp7onk$ajl$1@host.amsnet.pl>
    Wemif <w...@a...pl> wrote:

    > Plusem ostatniej awarii mbanku (gdy pozamykali ludziom kredyty odnawialne
    > i otworzono ponownie), jest to, że linia odnowi się dopiero po roku od
    > tego odnowienia (czyli 04.05.2013) - przynajmniej tak mówi mlinia.

    Za to (przynajmniej u mnie) najprawdopodobniej zmienił się też moment
    kapitalizacji odsetek od kredytu.

    Tylko ehmmmBank zapomniał o tym wspomnieć...
    (nawet w odpowiedzi na reklamację z konkretnym pytaniem co to za
    transakcja, a jeśli to "prawomocne" odsetki, to dlaczego zostały
    naliczone w takim, a nie innym terminie -- stąd mówię, że
    _najprawdopodobniej_ zmienił się ten moment)

    Wyobraźmy sobie teraz kredyt wykorzystany "pod korek" i zmienioną datę
    obciążenia odsetkami. Piękne niedozwolone saldo debetowe. :->

    --
    Jacek Politowski