  • Data: 2006-03-25 18:53:06
    Temat: Re: Podwyzki oplat za konta w MultiBanku
    Od: "klimecki" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja od 16 lat mam konto w tradycyjnym banku, bez internetu, i tp.
    wodotrysków.
    internet to nie jest wodotrysk, w moim przypadku, wole serwis sieciowy niz
    odstawanie
    w kolejkach, obsluge przez telefon, gdybym teraz zakladal jakis rachunek
    obsluga internetowa
    byla by podstawowym wymogiem
    > Ale mam za to całą masę ułatwień o których inni nawet nie mogą marzyć, a
    Wy
    > przenosząc konto co miesiąc czy dwa do innego banku ich w życiu nie
    dostaniecie.
    po prostu korzystamy z wolnego rynku, czesc zmienia konta, gdy wychodza na
    jaw jakies przemilczane w umowie kwiatki, gdy zmienia sie intensywnosc
    korzystania z jakis specyficznych transakcji, ktore u konkurencji sa
    tansze/szybsze itp. nie ma zmiluj sie, do pewnego progu bycie
    'dobrym, lojalnym' klientem po prostu jest nonsensowne
    > Czy pomyśleliście kiedyś o tym ? Czy którykolwiek z Was będąc za granicą
    może
    > telefonicznie załatwić sobie szybki, w czasie kilku godzin, przelew np. 50
    > PLN nie mając złotówki na koncie ?
    i mamy rozumiec ze jest to calkowicie darmowe ze strony wspanialomyslnego
    banku?:)
    pomijam juz fakt, ze telefoniczne korzystanie z serwisu bankowego pl podczas
    pobytu poza pl jest dla mnie tez srednio fajne (w porownaniu z obsluga przez
    net ktory dziala w najrozniejszych szerokosciach geograficznych (sprawdzone)
    czesto bez dodatkowych wydatkow).
    >Takie tylko jedno z udogodnień dla stałych lojalnych klientów.
    a jakie sa inne? bo sama kwota 12kilo euro nie mrozi, poza tym nie wyobrazam
    sobie sytuacji ze jedyne konto nagle jest puste:), od czego sa rownolegle
    konta (oczywiscie w bankach w ktorych jestem sobie szaraczkiem i vipem (w
    sensie lojalnym klientem) nigdy nie bede
    > I naprawdę złotówka w tę czy we >wtę jest bez znaczenia. Przynajmniej
    dla mnie.
    Twoje podejscie moze jest sluszne dla Twojej dzialalnosci itp, ale
    jednoczesnie moze byc dla kogos zupelnie nie do przyjecia
    (internet=wodotrysk? sory winnetou, bez tego bylbym pare razy w niezlym
    piekielku, to musi byc pod reka), i z pelna swiadomoscia wole byc dla banku
    26cio cyfrowym numerem konta niz 'kowalskim' ktory ma tam jakies specjalne
    wzgledy;]
    kp