  • Data: 2008-10-05 20:52:31
    Temat: Re: Polbank :-(
    Od: Kinga <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-10-05 22:22 krzysztofsf napisał/a:

    > Jest przedmiot podstawy przedsiebiorczosci.
    > W klasie maturalnej.
    > Wg mnie powinni wlasnie tam uczyc o kartach, kontach, kredytach, umowach
    > o prace i umowach innego typu.
    >
    > Zamiast tego ucza np o wielkim kryzysie w latach 20-ych. Po kiego???

    Mojej córce w L.E kazano wykonać biznesplan w terminie takim a takim.
    Nie nauczone jej i tej kasy co to w ogóle jest itd. Ja byłam w szoku bo
    sama nie miałam z tym nigdy do czynienia i też mnie tego w szkole nie
    uczyli. Poprosiłam kolegę z pracy (ten to był nawet kawałek biznesmena),
    żeby zrobił jakiś biznesplan, no i jak zrobił, to dopiero nad tym
    usiadłam, zapoznałam się, przeanalizowałam i wiedziałam już co to jest.
    Po trochu człowiek musiał się przestawiać na "nowe" chociaż nie było się
    biznesmenką, nie prowadziło się swojej firmy.

    Kinga