  • Data: 2007-12-14 09:05:36
    Temat: Re: Polbank 13.11 awaria systemu
    Od: " mar" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    skoro to grecki dramat to może się nazywać pol-odyseja lub pol-iliada.
    zamknąłem kartę, wpłaciłem kwotę spłaty specjalnie podobno dokładnie na
    konkretny dzień obliczoną i co? okazało się, że mam 1 grosz nadpłaty. w
    związku z tym wyciągi na super-kredowym papierze przychodzą nadal bo rachunek
    się nie zamknął. na infolinii oczywiście nic nie mogą więc pozostaje oddział
    żeby ten grosz wypłacić lub się go oficjalnie i pewnie znowu na kredowym
    papierze zrzec. rewelacja. a ich infolinia to ewenement bo jak dzwoni się bez
    logowania to odbierają od razu a jak zalogowany lub w sprawie kart i rachunków
    to tradycyjne greckie 10 minut co najmniej.