  • Data: 2009-03-09 10:38:26
    Temat: Re: [Polbank] Apokalipsa! Apokalipsa!!!
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    xbartx pisze:
    > Tak patrzę na grupę a tu nie ma żadnych informacji o nowy www Polbanku.
    > No to chciałbym donieść zainteresowanym.
    [...]

    No to za długo się nie nacieszyliśmy, chciałem zobaczyć jak to cudo
    wygląda i przy próbie logowania:

    Szanowni Państwo,
    Bankowość Internetowa Polbank24 jest aktualnie niedostępna z powodu
    prowadzonych prac serwisowych. Proszę spróbować ponownie w ciągu pół
    godziny. Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.
    Z poważaniem,
    Polbank EFG

    Prace serwisowe w poniedziałek o 11:30?
    Grecy to luzacy, sjesta dzisiaj wcześniej :)

    Sebastian