  • Data: 2008-12-12 21:28:20
    Temat: Re: [Polbank] Czy podlegają polskiemu nadzorowi?
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:878wqmxt3n.fsf@alfa.kjonca...
    /.../

    > wypowiedzenia. Ale (oprócz tego) mam ochotę ich podręczyć i zastanawiam
    > się, jaka instytucja byłaby najlepsza do tego celu:
    > 1. KNF - słabo bo to oddział banku zagranicznego
    /.../

    BŁĄD.

    Polbank jest oddzielnym przedsiębiorstwem zarejestrowanym w PL zgodnie z
    polskim prawem i podlegającym w 100% polskiemu nadzorowi. Miejsce
    zamieszkania czy obywatelstwo udziałowców większościowych nie ma większego
    znaczenia.

    Dokładnie tak samo tłumaczyli mi jakiś czas temu, dlaczego Citi Handlowy to
    nie "oddział" Citibanku, tylko niezależny podmiot (Bank Handlowy w Warszawie
    S.A.) podlegający wyłącznie polskim regulacjom.

    k.