  • Data: 2011-05-10 20:08:29
    Temat: Re: Polbank - "Lokata mistrzowski start"
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Borys Pogoreło napisał(a) :

    > Ja już dwa razy coś takiego dostałem, inni na grupie też narzekali.
    > Ciekawe kiedy któryś klient nie wytrzyma i ich podpieprzy do UKE albo
    > UOKiK.

    Yes, yes, yes...
    Podkładają się świetnie. Widać, że jest to celowe działanie a nie
    błąd jednostkowy. Już tłumaczę.
    W grudniu złożyłem reklamację. Po miesiącu odpowiedzieli, że
    przepraszają. Jednakże nie odpowiedzieli mi na żądanie podania komu
    udostępnili numer komórki. Miałem ważniejsze sprawy. Wczoraj
    zadzwoniłem i im przypomniałem o tym. Miesiąc poczekam, ale pismo
    mam już przygotowane. Do prokuratury.
    Krótko - 2 wykroczenia: z art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną i z art. 54 ustawy o ochronie danych osobowych.

    Ponieważ to celowe i wielokrotne łamanie prawa, to może w końcu ktoś
    to zgłosi dalej. Może ja zacznę za miesiąc.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]