  • Data: 2011-01-06 00:20:13
    Temat: Re: [Polbank] Oferta limitu, za free do momentu aktywowania
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Opalski <o...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Macie jakieś doświadczenia, albo wzór umowy do tego czegoś?

    No dobra. Zastosuję się do przysłowia "Ze swoja schizofrenią nigdy nie
    jesteś sam" i sam sobie odpowiem na własnego posta, przy okazji ciągnąc opis
    wydarzeń :^)
    W rozmowie telefonicznej z konsultantem zastrzegłem, że wniosku tak ad hoc,
    bez spokojnego zapoznania się z ofertą i umową, nie podpiszę. Na to dostałem
    zapewnienie, że mogę odesłać umowę później poleconym. Kurier jednak jak to
    usłyszał, to zabrał wszystkie papiery bez podpisu, twierdząc że nie może mi
    ich zostawić. Więc rozstaliśmy się w zgodzie, ale bez zawarcia umowy.
    Ponieważ już dwa razy dzwoniła do mnie jakaś miła pani z Polanku, żeby
    potwierdzić że kurier już do mnie zmierza, to zakładam, że zadzwoni po raz
    kolejny zdziwiona, że nie podpisałem wniosku bez czytania. Ciekawe czy tym
    razem uda mi się uzyskać wzór umowy, zanim wyślą do mnie kolejnego kuriera?
    A pytanie jak tego rodzaju kredyt-niektredyt będzie zgłoszony do BIK, to
    jeszcze potem, dopiero na deser....

    Pozdrawiam
    Tomek