    From: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank i jego konto oszczędzające - czyżby nowy lider?
    Date: Sun, 22 Jul 2007 23:26:12 +0200

    W sprawie dostępu do www z poziomu linuxa to z testów, które aktualnie
    przeprowadziłem wychodzi, że Polbank działa pod linuxem, a jakże, jednak
    musimy zainstalować sobie IE6. Ja testowałem to przy pomocy IEs4Linux
    (http://www.tatanka.com.br/ies4linux/page/Main_Page)
    . Mam jeszcze jedną
    koncepcję, ale sprawdzę ją dopiero jutro jak będę miał dostęp do
    jakiegoś Windowsa.
    Chciałem przetestować też wpłatomat, ale okazało się, że karta nie jest
    podpięta do mojego konta (jakiś błąd oddziału gdzie zakładałem) i
    dopiero w poniedziałek poprawią. Ta pierwsza mała reklamacja na
    partyline przebiegła szybko i sprawnie. Także jak wpłacę pieniądze w
    poniedziałek to przetestuje przeliczniki i przelewy wykonywane spod
    linuxa no i oczywiście podzielę się wynikami.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski