eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - internetRe: Polbank - internet
  • Data: 2010-01-26 22:57:58
    Temat: Re: Polbank - internet
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail j...@i...fm napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    >> - chodzi tragicznie wolno
    > Wolno, ale i tak gdzieś o połowę szybciej
    > (akceptacja certyfikatu) niż po ostatnim updacie ;-)
    >
    to gites, polowa szybciej od bardzo wolno to juz jest cos.... ;-/

    >> - zapomniałem hasła i zablokowałem konto - w celu odblokowania musiałem
    >> udac sie do oddziału.
    >>
    > Na telefon się nie dało ?
    > Certyfikat na pewno da się anulować telefonicznie.
    >
    nie dało się.
    powodem było nie posiadanie przeze mnie karty a co za tym idzie nie
    posiadanie pinu do obsługi telefonicznej.
    No i dowiedziałem sie, ze ponownie musze wgrywac ten ichniejszy certyfikat.
    W kazdym razie postanowiłem, ze jak tylko skonczy sie lokata - kasuję to
    konto.
    Certyfikaty, protezowa obsługa via net - moze jestem rozpieszczony przez
    mbank...


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1