eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank internetowyRe: Polbank internetowy
  • Data: 2009-12-31 12:00:38
    Temat: Re: Polbank internetowy
    Od: aca <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    to chyba kwestia przyjętego modelu biznesowego/bezpieczeństwa - aby
    zdobyć produkt (lub z niego zrezygnować) trzeba sie pofatygować do
    oddziału lub zadzwonić na Call Center (prowizja za sprzedaż dla
    doradcy/konsultanta) natomiast strona eBankingu umożliwia pełny
    podgląd i operacje na posiadanych już produktach. wiec jeśli założysz
    rachunek walutowy to chyba pojawi sie on na liście rachunków w
    eBankingu.
    Co do zrywania/przedłużania lokat trzeba sie dopytać na infolinii , bo
    nie korzystałem z tych które mają możliwość przedłużenia, ale
    zrobienie tego poprzez Call Center zajmuje moment...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1