  • Data: 2007-06-26 18:16:46
    Temat: Re: Polbank - jestem załamany
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 26 Jun 2007 08:19:02 +0200, badzio napisał(a):

    > Mniej-wiecej. Mam takie pytanie - czytales umowe, ktora podpisales,

    Przyznam, że niezbyt uwaznie i dokładnie, teraz przeczytam.

    > dowiadywales sie na jakiej zasadzie dziala KK? Czy po prostu wziales
    > kredytowke bo tak jest trendy?

    Konto w BPH, (wcześniej PBK i BPH-PBK) mam od 1995 roku) i różne karty do
    niego miałem, PBK Styl, EC/MC charge i kredytową Silver też miałem, więc
    produkty bankowe nie są mi całkowicie obce.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Od 1.01.2008 bez kontroli granicznych, więcej na http://grupy.3mam.net