  • Data: 2008-05-09 20:50:40
    Temat: Re: Polbank - limit kredytowy
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zadzwonili do mnie dziś z Polbanku, że chcą mi przyznać limit
    kredytowy - nieduży, ale nie o to chodzi. Na co mogę zwrócić uwagę
    podpisując umowę? Wypytałem wstępnie czy w przypadku niekorzystania z
    limitu oraz w razie chęci zamknięcia kredytu nie poniosę żadnych
    kosztów - odpowiedź padła, że nie. Jakieś inne kruczki? Jeśli ktoś ma
    limit w tym banku, proszę o podpowiedź. Inne parametry jak % są mi
    znane.

    Pozdro
    Robson

    rada jest prosta = dokladnie przeczytaj to co bedziesz podpisywal, a jezeli
    bedziesz potwierdzal, ze sie zapoznales z regulaminami to popros, aby ci je
    dali do przeczytania - nie wierz pracownikom na slowo!
    jezeli teraz nie bedzie oplat to na pewno bedzie taka za rok...

    poza tym czy potrzebujesz tego kredytu?

    --
    pozdrawiam
    RobertS