  • Data: 2007-08-09 10:12:31
    Temat: Re: Polbank - limity- ciekawostka.
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > Przy otwieranie konta w Polbanku można sobie wszystkie limity dowolnie
    > poustawiać. Nie ma się co sugerować tymi z TOiP.

    Ja ich cisne z pytaniem - narazie brak odpowiedzi - czy jesli do czasu wdrozenia
    funkcjonalnosci obslugi konta z Windows Vista daja darmowa obluge transakcji przez
    telefon, to czy posiadacz Linuxa otrzyma rowniez takie darmowe rozwiazanie
    telefoniczne.

    Sie im przygladam jako jednej z alternatyw jesli GeMoney popsulby male BPH.