  • Data: 2010-08-18 08:23:46
    Temat: Re: Polbank nie wysyła 1 i 2 sesji Elixiru?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemyslaw Kwiatkowski" i4g0mi$dcp$...@i...gazeta.pl

    > Dostali poprawne i potwierdzone zgodnie z procedurą zlecenie przelewu. Na wykonanie
    tego przelewu mają 2 (3?) dni, więc MOGĄ go
    > trochę wstrzymać, aby skontaktować się z klientem w celu potwierdzenia. A jak
    skontaktować się nie udało, to co innego mogli
    > zrobić niż przyjętą dyspozycję wykonać?

    Po co blokować, jeśli warunkiem odblokowania ma być nadal brak potwierdzenia? :)
    Jeśli wg Ciebie jest OK -- chyba upały Ci zaszkodziły. :)

    Mnie chyba pomogły, ale ten krótki pas... Powinienem (zgodnie
    z procedurami lotniczymi) lecieć do innego sracza, ale nie
    starczy mi czasu na taki lot...

    IMO takie zatrzymanie przelewu świadczy nie o trosce, lecz o zachłanności. :)

    Zwykle chyba łatwo sprawdzić, czy przelew jest próbą kradzieży, czy nie.
    Jeśli znienacka klient (lub ktoś w jego imieniu bez jego wiedzy) zleca
    przelanie 10 tałzenów, podczas gdy do tej pory przelewał po sto złotych,
    może mamy do czynienia z kradzieżą, ale jeśli często tak przelewał i na
    dodatek na koncie ma sto tysięcy, z których przelewa dziesięć tysięcy,
    to chyba nic podejrzanego w takim zleceniu nie ma. Ponadto konto odbiorcy
    też sporo daje do myślenia. Jeśli od dawna na nie przelewał, chyba nie ma
    w takim zleceniu nic podejrzanego.

    Ja kiedyś zleciłem przelew podatku z PKO BP SA do Fiskusa.
    Przelew ugrzązł i zamiast realizacji pojawił się telefon,
    który ;) zapytał, czy oby nie ma pomyłki w postawieniu przecinka dziesiętnego. :)
    Pomyłki nie było -- był to podatek (chyba VAT) od zarobku, z którego miano mi
    kupić ,,pierwszy'' samochód. :) Aby było jasne -- te pieniądze niemal w całości
    ,,rozeszły się'', :) dlatego łaskawca Truskolaski (prezydent Białegostoku) musiał
    zlecić wykonanie innej pracy, ;) z której by mi kupiono samochód. Oczywiście i tym
    razem niemal wszystkie pieniądze przeznaczone na mój samochód rozeszły się, ale tym
    razem do zakupu samochodu już doszło. :)

    Ja doskonale wiem, co to system nakazowo-rozdzielczy. :)
    I wiem, jak zdecydowana większość ,,bogaczy'' w Polsce zarabia. :)
    Wiem, jak ratowano przed plajtą zakłady, dając intratne zlecenia
    bez przetargów lub niby na drodze przetargów, ale tak ustawionych,
    że nikt nie tylko nie miał wątpliwości co do tego, kto ma wygrać,
    ale nawet nikt nie czul się krzywdzony -- nikt z osób biorących
    udział w takich pracach i w takim przetargu. :)

    Czy w podobny sposób miano mi kupić samolot, abym mógł (już czcząc
    ojca) zrealizować swoje marzenia? Dokładnie tak. :) Jakaś nagroda
    za płacenie na ,,Kościół'' musi być -- nagroda widoczna, rzucająca
    się w oczęta pospólstwa, ale jednocześnie taka, z której nie ma
    dużego pożytku. :) Co mi po samochodzie, gdy brak mi pieniędzy na
    paliwo i na hotele a na dodatek mam problemy ze zdrowiem, które to
    problemy są efektem działalności Kościoła JPII?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'