eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - problem z logowaniem › Re: Polbank - problem z logowaniem
  • Data: 2009-06-24 11:28:10
    Temat: Re: Polbank - problem z logowaniem
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ToRo999 pisze:
    > Prosze o sprawdzenie czy możecie odwoływać i dodawać nowe certyfikaty.
    > U mnie brak jest przycisku do tych funkcji, a na szybko musze wykonać
    > transakcje, mam nowy windows a zatem nie mam certyfikatu, czy ten bank
    > to żart? Sprawdzłem pod operą i IE - brak jest przycisków do wydawania
    > i anulowania certyfikatu...

    W trosce o większe bezpieczeństwo transakcji w bankowości internetowej
    Polbanku wprowadziliśmy od dnia 5 czerwca 2009 r.: 1) możliwość dodatkowego
    potwierdzania transakcji przez doradców serwisu telefonicznego Polbank24, 2)
    ograniczoną do jednego liczbę wydawanych certyfikatów cyfrowych, 3)
    możliwość odwoływania certyfikatu cyfrowego wyłącznie przez serwis
    telefoniczny Polbank 24

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1