eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank przetrzymał przelewRe: Polbank przetrzymał przelew
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank przetrzymał przelew
    Date: Fri, 17 Dec 2010 15:01:34 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 20
    Message-ID: <iefpg9$ov0$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <2...@f...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1292593481 25568 87.239.217.30 (17 Dec 2010 13:44:41 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Dec 2010 13:44:41 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <2...@f...googlegroups.com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:542530
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "jk" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:22326fc6-e9e4-4937-a6c6-f69f64c3a9f2@f2
    1g2000prn.googlegroups.com...

    > i zapłaciłem całym dostępnym limitem KK, a resztę gotówką. Kiedy
    > autoryzowałem w sklepie transakcję KK dosłownie w kilka sekund po
    > autoryzacji zadzwoniła komórka, a po drugiej stronie centrum
    > bezpieczeństwa banku pytało, czy to ja dokonuję płatności. Byłem w
    > pozytywnym szoku - mieli pewnie praktyczną możliwość zablokowania tej
    > transakcji, bo nie minęło na pewno 30 sekund od momentu autoryzacji do
    > dzwonka komórki, jeszcze pani z kasy nie zdążyła mi wręczyć
    > potwierdzenia.

    Swoją drogą ciekawe co się dzieje w przypadku gdyby użytkownik stwierdził,
    że to nie on. Co wtedy robi bank. Bo o cofnięciu autoryzacji raczej nie może
    być mowy, jeśli było już PO autoryzacji. Wzywa policję na miejsce płatności
    czy jak? Ciekawe jak to wygląda od strony banku, czy wyświetla się kwota
    autoryzacji i miejsce? Niby można by tego oczekiwać ale mnie z kolei
    zdarzały się telefony np. 5 minut po fakcie transakcji. Czyli to nie jest
    tak, że transakcja zawisa do czasu decyzji pracownika banku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1