eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank przetrzymał przelewRe: Polbank przetrzymał przelew
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx01.iad01.newshosting.com!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 17 Dec 2010 15:08:33 +0100
    From: "Michał K." <n...@n...org>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank przetrzymał przelew
    References: <2...@f...googlegroups.com>
    <iefpg9$ov0$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    In-Reply-To: <iefpg9$ov0$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <4d0b6ee1$0$27035$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.12.172.10
    X-Trace: 1292594913 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27035 83.12.172.10:63117
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:542531
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-17 15:01, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "jk" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:22326fc6-e9e4-4937-a6c6-f69f64c3a9f2@f2
    1g2000prn.googlegroups.com...
    >
    >
    > Swoją drogą ciekawe co się dzieje w przypadku gdyby użytkownik
    > stwierdził, że to nie on. Co wtedy robi bank. Bo o cofnięciu autoryzacji
    > raczej nie może być mowy, jeśli było już PO autoryzacji. Wzywa policję
    > na miejsce płatności czy jak? Ciekawe jak to wygląda od strony banku,
    > czy wyświetla się kwota autoryzacji i miejsce? Niby można by tego
    > oczekiwać ale mnie z kolei zdarzały się telefony np. 5 minut po fakcie
    > transakcji. Czyli to nie jest tak, że transakcja zawisa do czasu decyzji
    > pracownika banku.

    Kiedyś o tym tutaj już chyba rozmawialiśmy i wyszło, że faktycznie-
    autoryzacji cofnąć się nie da, ale w przypadku jak właściciel karty
    stwierdzi, że to nie on, to karta jest blokowana i złodziej/skimmer już
    więcej nią nie zapłaci. Tylko tyle i aż tyle.

    A tą "bieżącą" transakcję zawsze można reklamować.

    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1