  • Data: 2009-11-23 07:15:45
    Temat: Re: Polbank rewitalizacja ;-)
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 22 Nov 2009 14:30:22 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Ja mam wszystkie zestawienia od czerwca,

    Ja na zamkniętej mam od kwietniowego wyciągu. Wygląda, że pół roku jest.

    > Widzę obie moje MC (P. Dzieciom oraz Szczerozłotą), do Dzieciom widzę
    > także kartę dodatkową.

    Ja widze swoje obie ale nowa VISA która jeszcze nie miała generowanego
    wyciągu nie ma transakcji na "Otwartym". Saldo w informacjach o karcie jest
    ok.

    > Żadnego PDF pociągnąć znikąd nie mogę, ale może
    > wyciągi jako takie będą generowane na bieżąco (za 3 dni się przekonam,
    > chyba że musiałby to być pełen okres rozliczeniowy).

    Z tego co usłyszałem kiedyś w oddziale to pdfy miały być wysyłane na maila
    _zamiast_ papierowych wyciągów i miało się nie dać i jednych i drugich
    mieć. Ale ludzie w oddziale nie dokońca byli poinformowani jak to będzie
    wygladać (i się do tego grzecznie przyznali).

    No to teraz czekamy na podgląd blokad ;).

    --
    Kojer