  • Data: 2009-08-01 06:13:58
    Temat: Re: Polbank - rotfl :-)
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos wrote:

    > Problem może być w tym, że kartę już posiadasz, a zamiana może być
    > traktowana jako wyrobienie nowej KK i wtedy zdolność już nie wychodzi.

    I...? Efektem tego powinno być wypowiedzenie przez bank umowy o starą
    kartę. Fakt, że kartę już posiadam i że bank tej umowy nie wypowiada
    jest jak dla mnie wystarczającym powodem dla wykonania dyspozycji jej
    zamiany inną identyczną. Zrozumiałbym, gdyby za taką operację zażyczyli
    sobie jakiejś opłaty, ale odmowy po prostu nie rozumiem.

    --
    MiCHA