  • Data: 2009-09-21 17:56:46
    Temat: Re: Polbank zmiany
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Byłem dzisiaj w Polbanku otworzyć 3 mocne. Pan z oddziału mówi mi, że od
    > dzisiaj są zmiany w toip i można mieć tylko jedno, po czym wskazał na
    > ścianę, gdzie wisiała obowiązująca od dzisiaj toip. To mu wskazałem w
    > tabeli, że można mieć trzy i wyjaśniłem, że jedna to jest miesięcznie
    > bezpłatna wypłata gotówki w kasie z mocnego.
    > Tak więc nie dziw się, że w oddziale udowodnią Ci, że nie znają własnej
    > toip. Pokaż im punkt 8.1.2 w tabeli: przelewy zewnętrzne do innego banku w
    > kraju, standardowo 5k, maksymalnie na życzenie klienta 100k.

    Dzięki.
    Widzisz akurat nie miałem przed sobą regulaminu żeby od razu interweniować.
    Czytałem na grupie o tych 100k ale nie byłem pewny wieć się nie kłuciłem.
    Teraz patrzę w taryfę i widać kobitka wzieła te standartowe 10k za
    maksymalne.

    Chyba starają się jak mogą blokować wypływ gotówki z banku.
    Mi to chyba nie zrealizowali przelewu do Eurobanku strasznie jestem na nich
    wkurzony.
    Zastanawiam sie teraz po co się tam pchałem.

    Damian