  • Data: 2009-02-15 21:57:11
    Temat: Re: Polecam mBank
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Nie przypuszczałam takiej dyskusji po moim poście. Jeżeli chodzi o
    pierwsze odpowiedzi( oskarżenie o spam), to moją odpowiedzią powinno
    być puszczenie tego miedzy uszy. To jest jedyne forum gdzie
    opublikowałam swoją prośbę(wydawało mi się rozsądne)Trudno, każdy
    postrzega posty innej osoby jak mu wolno, od tego jest forum. Nikogo
    na siłę nie ciągnę do mBanku aby zakładał konto czerpiąc z tego
    korzyści, wydawało mi się, że raczej uczciwie przedstawiam swoją
    prośbę.

    Następnie pojawiły się opinie, abym napisała coś więcej skoro polecam
    mBank. Powtórzę, prośbę kieruję do osób, które są zdecydowane założyć
    konto w tym banku. Co do argumentów za mBankiem, nie znam całej gamy
    produktów innych banków. Tutaj, argumentem ZA jest ilość emax-ów, więc
    całość środków zawsze leży na oprocentowanym rachunku(to każdy pewnie
    wie). Procenty spadły, ale uważam, że Getin ma większe problemy z
    płynnością i stąd daje wyższe %. Jestem klientką mBanku od ponad 3
    lat, z produktów dodanych mam kartę kredytową. Jedynym mankamentem
    jaki mnie dotknął to przedłużający się okres wydania karty kredytowej
    do mojego konta dla małżonka(uprawnienie do konta, potem karta),
    trwało trochę za długo. Poza tym dla mnie Bank ok. Mam jeszcze konto w
    millennium, w tej rywalizacji zdecydowanie wolę mBank.

    Jeszcze jedno o którym wszyscy powinni pamiętać. Jeden niezadowolony
    zrazi 10 a zadowolony przyprowadzi tylko 2(czy coś podobnego). Teraz
    jest nagonka na mBank na forach co po części jest zrozumiałe. Czasy są
    takie, że bezpieczeństwo kosztuje i właśnie tam gdzie płacą wysokie
    procenty powinno dać do myślenia dlaczego tyle dają. Chcą czy może
    muszą?