    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polecenie zapłaty w Inteligo
    Date: Thu, 04 Aug 2005 14:22:01 +0200

    probe napisał(a):
    > Mialeł kiedyś polecenie zapłaty w Inteligo, ale zrezygnowałem z umowy z
    > centertelem... Polecenie zapłaty zostało - tzn nie usunąłem go ... Czy
    > ktoś się orientuje czy mogę zamknąć je za kilka lat i czy nadal wyniesie
    > mnie to 3,5PLN (bo tyle wynosi teraz)?
    >
    > Może lepiej zapłaćić te 3,5 póki czas...?

    A po co w ogóle pisać do inteligo? Centertel nie ma prawa pobrać ani
    grosza. Fakt, jeżeli zechcą, to bank im da, ale primo: kto chciałby tego
    dokonać, secundo: nawet jeśli to w bardzo prosty sposób wygrasz z PTK,
    tertio: po każdej transakcji masz 30 dni na jej anulowanie.

    Jeżeli sama aktywność PZ Ci przeszkadza, to odwołaj upoważnienie w
    inteligo, jednak będzie to płatne...