  • Data: 2007-10-11 05:18:14
    Temat: Re: Polecenie zaplaty w PEKAO SA
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > AFAIK Pekao ma nadal coś takiego jak "zlecenie stałe ze zmienną kwotą". I
    > nie jest to PZ.
    > Miałem coś takiego dawno temu w PBK. Np. zakład energetyczny informuje
    bank
    > o kwocie do zapłaty, a bank robi przelew na taką kwotę.

    Zgadza się. Ale nie polega to na tym, że jakaś pani z ZE dzwoni sobie do
    jakiejś pani w banku i mówi "Cze Krycha, widziałaś wczoraj Kaśniewskiego w
    tiwi? A i obciąż Zdzisława Kowlaskiego na dwie paczki..."
    Za każdym razem do Ciebie dociera faktura (albo jakiś inny dokument) a do
    banku kopia (albo jakieś zestawienie zbiorcze).

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko