  • Data: 2010-03-18 22:54:53
    Temat: Re: Polisy na kartach mogą być bezużyteczne
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zebym chcial koniecznie nawiazywac do tej osoby, ale na pewne, ze
    > tak powiem, wskazniki, chyba nie ma znanego lekarstwa :-(

    To o mnie mowa? Jeśli o mnie to nie rozumiem dlaczego się mnie
    czepiacie. Podałam kawałek tekstu i linka do źródla. To nie ja wydałam
    opinię o polisach. Widocznie tak jest jak tam było napisane, a Wy może
    sprzedajecie polisy i teraz boicie się, że stracicie trochę kasy jak
    ludzie nie będą chcieli wykupywać w Bankach tych polis, bo one są
    nieprzydatne.
    EOT

    --
    animka