  • Data: 2008-11-07 15:45:16
    Temat: Re: Polscy inwestorzy utopili 15 mln dol. w papierach Lehmana
    Od: "Virck" <....> szukaj wiadomości tego autora

    "gg" <g...@o...pl> wrote in message
    news:gf1hpr$kg7$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Virck" <....> napisał w wiadomości
    >
    > naiwny jesteś i kompromitujesz się straszliwie ;) - skoro nie zapłacił
    > prowizji to skąd wziął pieniądze na chlebek pracownik który mu wcisnął ten
    > shit? Być może w papierach nie było pozycji "PROWIZJA BROKERA" co nie
    > znaczy że pracownicy Citka pracują harytatywnie.
    >
    > --
    > pozdr
    > P.

    Widze, ze do ciebie cos nie dociera....Sam mialem papiery dluzne na podobna
    kwote i i nie zaplacilem ani grosza prowizji w Citibank...Po 5 latach
    otrzymalem 100% wklad plus 25% zysku. To byly papiery dluzne Lloyds w USD.
    A to czy dostal prowizje od banku to gowno mnie juz obchodzi....Bo byly
    drwiny, ze wplacil 700 tys stracil i jeszcze musial prowizje zaplacic od
    zakupu papierow. Wiec odpowiedz jest taka, ze ZADNEJ prowizji klient nie
    placi. Gdyby byl zysk wyjalby 700 tys plus zysk. Gdyby nie bylo zysku i nie
    bylo strat wyjalby 700 tys zl. Nie mogles tego wiedziec, bo nie dysponujesz
    kwotami, ktore ciebie kwalifikuja do tego aby nie placic prowizji od
    zakupu.....