  • Data: 2006-06-13 16:20:02
    Temat: Re: Pomoc w wyborze banku
    Od: Lilith <l...@w...o2.wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Jun 2006 16:40:52 +0200, PaRaGaS wrote:

    > Poszukuję banku, który:
    > - Pozwala założyc samodzielne konto osobiste osobie niepełnoletniej (jak
    > np. Inteligo, przy pisemnej zgodzie opiekuna)
    > - Nie pobiera opłat za przelewy.
    > - Wydaje kartę płatniczą z możliwością dokonywania transakcji
    > internetowych. (banki często nie podają tej właściwości w opisie karty)
    > - Mile widziana obsługa konta przez internet
    >
    > Koszty prowadzenia konta i pozostałe opłaty są w tym momencie drugorzędne.

    Np. Multibank (multikonto młodzieżowo) i mBank (izzykonto). Różnica m.in.
    taka, że mBank bezpłatnie prowadzi, za to bierze 0.5zl za przelewy poza
    mBank, multi bierze za prowadzenie konta za to przelewy mają darmowe
    wszędzie.
    Co do transakcji internetowych - samą kartą którą dają do konta darmowo się
    nie da (normalna VE), trzeba sobie wyrabiać dodatkowo netkartę/ekartę.
    Generalnie 2 bardzo podobne banki, oba podlegają pod BRE, ja mam w Multi od
    5 lat (tyle że uczniowsko-studenckie, już po 18tce zakładane) i generalnie
    jestem zadowolona.

    --
    Nieustannie demonicznie ;] pozdrawiam
    Lilith