eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPonownie o KB24Re: Ponownie o KB24
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!poznan.rmf.pl!fargo.
    cgs.poznan.pl!news.internetia.pl!news.astercity.net!not-for-mail
    From: "OMS Diver" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ponownie o KB24
    Date: Fri, 7 Jun 2002 18:22:15 +0200
    Organization: Aster City Net
    Lines: 30
    Message-ID: <adqmss$2pk3$1@pingwin.acn.pl>
    References: <adqk8c$779$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 145-tar-2.acn.waw.pl
    X-Trace: pingwin.acn.pl 1023467228 91779 212.76.49.145 (7 Jun 2002 16:27:08 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...net
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Jun 2002 16:27:08 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...net
    X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:186790
    [ ukryj nagłówki ]

    > Przepraszam że wracam do KB24 ale nie mogę się powstrzymać. Mam do niego
    > dostęp od 3 dni i już mam go dość. Do tej pory wykonałem jeden przelew i
    > raz (dzisiaj ok. 9.00) pobierałem pieniądze z bankomatu. Wczoraj
    operacja
    > przelewu jeszcze była w historii rachunku, ale dzisiaj już jej tam nie ma.
    Podobna sytuacja zdarzyła mi się w dwóch zgoła róznych bankach. Z przyczyn
    historycznych,
    posiadam rachunek w BPH PBK z dostępem przez internet. Pewnego dnia wpadłem
    w niewielki
    debet. Jak tylko zauwazyłem zrobiłem przelew z mBanku. Dnia następnego
    loguję się na stronę gdzieś
    koło 11.30 i widzę, że przelew już zaksięgowany a saldo dodatnie. Ponowne
    logowanie 2 godziny
    później i co widzę ... saldo znowu ujemne. Kolejne logowanie wieczorem i tym
    razem saldo dodatnie.
    Coś im chyba middleware pomiędzy Profile'em a serwisem www nie działa
    najlepiej. Drugi przykład to Lukas.
    Zrobiłem cztery przelewy i dzień później sprawdzam historię rachunku. Widzę,
    że saldo jest OK, ale po
    czterech przelewach ani śladu. Dzwonię na infolinię. Po połączeniu z
    operatorem i pięciu minutach oczekiwania
    okazuje się, że problem jest wiekszego kalibru. Po dwóch godzinach
    oddzwaniają (tu przyznaję, że szybko się
    uwineli) i mówią że już wszystko jest OK. Na pytanie co się stało otrzymuję
    odpowiedź, że w jakiś niezrozumiały
    sposób dane się zaktualizowały niezbyt poprawnie - ach te systemy.

    OMS Diver


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1