eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Millenium] Poświadczenie oryginalności internetowego wydruku przelewu › Re: Poświadczenie oryginalności internetowego wydruku przelewu
  • Data: 2008-02-22 11:17:20
    Temat: Re: Poświadczenie oryginalności internetowego wydruku przelewu
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnfrrooi.pai.proteus@pl-test.org...

    > Ależ w celach dowodowych jest. Jeśli sfałszujesz taki dokument, to łatwo
    > to udowodnić. Jeśli nakłamiesz ustnie, to dowodzenie jest trudniejsze.

    Miałem tu na myśli, że zarówno dokument w formie wydruku, jak i dokument w
    formie "wydruku z pieczątką" nie jest tak naprawdę bardziej wiarygodny od
    oświadczenia klienta na piśmie. To że procedury w bankach "uważają", że jest
    inaczej ma charakter reliktowy.

    Natomiast wiarygodność dokumentu wzrasta w stosunku do powyższych
    przypadków, kiedy pracownik banku widzi "na żywo" materiał źródłowy, na
    podstawie którego jest on generowany. I zapewne temu należy przypisać chęć
    doświadczenia wydruku na żywo.

    marekz