    From: "mirek" <m...@w...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Potwierdzenie e-lokaty w Getin.
    Date: Sat, 2 May 2009 14:46:42 +0200

    > piszesz o lokacie zakładanej przez internet do konta w pakiecie e-getin?
    > czyli zwykła lokata w której nie ma żadnych chaczyków odnośnie
    > przedwczesnego zerwania i konieczności utrzymywania salda min 1000zl na
    > ROR

    Piszę o lokacie założonej przez internet nie powiązanej z żadnym kontem, bo
    go nie mam. W umowie jest taki punkt:
    "W ciągu 7 dni po utworzeniu Lokaty Bank sporządza dla Posiadacza
    Potwierdzenie założenia oszczędnościowej lokaty terminowej jako
    potwierdzenie założenia Lokaty i jej warunkow finansowych oraz:
    a) wysyla ... listem lub
    b) wysyła ... pocztą e-mail...."
    Inne punkty umowy mówią:
    - lokata jest odnawialna na warunkach obowiązujących w dniu odnowienia
    - wkład i odsetki są stawiane do dyspozycji Posiadacza Lokaty w ostatnim
    dniu okresu umownego, a jeśli jest to sobota lub dzień ustawowo wolny od
    pracy, odsetki* są stawiane do dyspozycji Posiadacza następnego dnia
    roboczego (* a wkład już nie?)
    - wypłata środkow przed zakończeniem okresu umownego powoduje rozwiązanie
    umowy Lokaty i jeżeli lokata wypłacona została w ciągu 1 miesiąca od jej
    założenia lub odnowienia - utratę odsetek, a jeżeli Lokata wypłacona została
    po upływie 1 miesiąca od jej założenia - obniżenie oprocentowania do
    wysokości 1/2 oprocentowania rachunków a'vista ....

    Jest powód aby się niepokoić?
    Mirek.