    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Potwierdzenie przez bank rezygnacji z KK ?
    Date: Fri, 29 Jun 2007 09:08:07 +0000 (UTC)

    Dnia 29.06.2007 badzio <b...@n...epf.pl> napisał/a:

    > A w sadzie 5 pracownikow zezna ze w kopercie byla czysta kartka.

    Na nieprawdziwe zeznania nie ma mocnych, tyle, że za to można pójść do
    więzienia.

    > No wiem i zastanawia mnie na jakiej zasadzie to dziala. Ot, chocby
    > wysylanie PITow do skarbowki.

    Sąd po prostu nie uwierzy, że zamiast PITa wysłałeś białą kartkę. Jaki
    miałbyś w tym cel? Zaadresować kopertę, wypełnić druczek potwierdzenia, iść
    na pocztę, zapłacić 3,55 i wysłać pustą kartkę?!

    Tyle, że urzędy to akurat chyba mają obowiązek potwierdzać złożenie pisma,
    a przedsiębiorcy to już chyba nie za koniecznie, a przynajmniej ja nie znam
    przepisu, który by ich do tego zmuszał.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/